اجتماعی » اخبار شهرستان » سلامت
کد خبر : 22366
پنجشنبه - 10 خرداد 1397 - 12:47
رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر خبر داد:

اهداء زمین ۲۰۰ متری به مؤسسه خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر از اهداء زمین ۲۰۰ متری به مؤسسه خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم (ع) این شهرستان خبر داد.

اهداء زمین ۲۰۰ متری به مؤسسه خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر علی نیرپور در اولین مجمع مؤسسه خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر از اهداء زمین ۲۰۰ متری به این مؤسسه خبر داد و گفت: خیرین شهرستان اهر همیشه و همه جا زبانزد خاص و عام بوده اند و در سال های اخیر نیز در امور مدرسه سازی و کمک به بازسازی مناطق زلزله زده مربوط به شبکه بهداشت و درمان کارنامه خوبی داشته اند که ان شاالله از این پس شاهد حضوری درخشان تر از این عزیزان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ خیر، نیکوکاری و انفاق در جامعه ما بحثی اجتناب ناپذیر است که اگر ما بخواهیم به توسعه ای پایدار دست پیدا کنیم باید آن را نهادینه کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر ضمن تشکر از پیگیری های تمامی مسئولین ارشد شهرستان اهر در جهت شکل گیری این مجمع گفت: اولین مجمع خیرین سلامت تحت نظارت مجمع خیرین شهرستان اهر و به عنوان یکی از زیرمجموعه های آن به فعالیت خواهد پرداخت و در جهت کاهش آلام مردم عزیزمان کوشش خواهد کرد.

دکتر علی نیرپور در پایان با بیان اینکه از افراد خیر و نیکوکار اهری ساکن تمامی شهرهای ایران و دیگر کشورها انتظار یاری داریم، عنوان کرد: یکی از نیازهای همیشگی ما بیماران دیالیزی هستند که در مراحل درمان، زندگی روزمره و حتی رفت و آمد به بیمارستان مشکل دارند که باید به آن توجه کرد.