به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در اولین مجمع مؤسسه خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر گفت: کارنامه خیرین شهرستان اهر در تمامی حوزه ها مانند آموزش و پرورش و سایر حوزه ها بسیار درخشان است که این نشان از روحیه مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه خیرین در بسیاری از پروژه های بهداشتی و درمانی به ویژه در ماه های اخیر کمک های بزرگی انجام داده اند، گفت: زمین های اهداء شده برای احداث مرکز بهداشت منطقه چلپ وردی و یا مراکز بهداشت در روستاهای شهرستان نمونه هایی از اقدامات خیران هستند که کمک شایانی به این پروژه ها نموده است.

فرماندار اهر با قدردانی از تلاش های خیرین در حوزه های مختلف، افزود: کمک های خیرین در تأمین نیازهای بیماران خاص ارزشمند و از جایگاه والایی برخوردار است و علی رغم اینکه دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات و تحولات بزرگی را در حوزه بهداشت و درمان انجام داده ولی خیرین در این حوزه نقش ویژه ای دارند.

محمودی با بیان اینکه چالش ها و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان اهر در طول سال های گذشته به نوعی برطرف شده است، یادآور شد: خیرین منطقه ارسباران در کارهای خیر پیشرو هستند که این نشان دهنده روحیه معنوی والای مردم منطقه است.

گفتنی است در این مراسم بیش از ۳۳۰ میلیون ریال وجه نقد و یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به مؤسسه خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر اهداء شد.