به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری سد امند با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های استان در بخش گردشگری، گفت: صنعت گردشگری یکی از اصلی ترین محورهای توسعه استان است که وظیفه دستگاه های اجرایی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

وی خواسار حمایت از طرح های سرمایه گذاری گردشگری در استان شد و گفت: با توجه به پتانسیل استان در حوزه اشتغال بخش گردشگری و صنایع دستی انتظار می رود فعالان این حوزه مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی فعالیت های انجام شده در مجموعه گردشگری سیمرغ را قابل تقدیر دانست و گفت: این مجموعه توانسته است دریاچه بی نظیری را در این منطقه ایجاد و با بهره گیری از توان مشاوران ذی صلاح بین المللی به منطقه ای بکر برای گردشگری تبدیل کند که از سرمایه گذاران این مجموعه انتظار داریم با همت و تلاش مضاعف این منطقه را به قطب گردشگری استان تبدیل کنند.

خدابخش در پایان تحقق برنامه های تبریز ۲۰۱۸ را در گرو همدلی و همراهی بخش های مختلف دولتی و خصوصی دانست و گفت: توسعه گردشگری در استان نیازمند ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز است که از این رو ما نیز در این مسیر همراه سرمایه گذاران این بخش هستیم.