به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالقاسم سلطانی طی حکمی از سوی عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

مراسم تودیع و تکریم توحید اخلاقی، مدیر کل سابق و معارفه ابوالقاسم سلطانی، مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با حضور سید سعید سیدعلایی، معاون وزیر راه و شهرسازی، بهبودی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیران کل استانی و روسای ادارات در سالن آمفی تئاتر اداره کل استاندارد استان برگزار گردید.

در این مراسم سید سعید سید علایی، معاون توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از طرف دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیم لوح یادبود و تقدیرنامه وزیر به آقای دکتر اخلاقی، حکم مدیرکلی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی را به مهندس ابوالقاسم سلطانی ابلاغ نمود.

متن حکم عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر می باشد:

جناب آقای مهندس ابوالقاسم سلطانی
با سلام
نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید. در انجام این مأموریت ضروری است قوانین، سیاست‌ها، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا شود. به خصوص در توسعه کریدورهای حمل و نقلی استان مطابق طرح جامع حمل و نقل، طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی شهری و همچنین توسعه مسکن در سطح استان مراقبت ویژه بعمل آورید.
همچنین هماهنگی با مقامات محلی و در رأس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان ابلاغ می‌گردد. افزون بر این جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام اداره‌های کل و سایر دوایر تابعه وزارتخانه در استان را برعهده دارید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به شهروندان عزیز و تلاش در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسألت دارم.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی