اخبار شهرستان » سلامت
کد خبر : 23185
یکشنبه - 3 تیر 1397 - 10:24
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر خبر داد:

کسب رتبه نخست استانی آزمایشگاه مرکز بهداشت اهر در سال ۱۳۹۶

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر گفت: آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان اهر در سال ۹۵ رتبه دوم استانی و در سال ۹۶ رتبه اول استانی را به دست آورده است.

کسب رتبه نخست استانی آزمایشگاه مرکز بهداشت اهر در سال ۱۳۹۶

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر علی نیرپور  امروز در جلسه ارزیابی  عملکرد آزمایشگاه های شهرستان اهر گفت: آزمایشگاه مرکز بهداشت اهر در نتایج پایش و ارزشیابی سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۵ در خصوص فرایندهای آزمایشگاه های بهداشتی و بهبود عدم انطباق و ارتقای شاخص های گروه کارشناسی به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و دوم آزمایشگاه های تابعه بهداشتی شده است.

وی افزود: در این آزمایشگاه  بیش از ۳۰ آزمایش از جمله، آزمایش  بیوشیمی، هورمونی، هماتولوژی، آزمایشات ازدواج، استخدامی، تست مورفین ف کارت بهداشتی و … به‌صورت قطب به جمعیت ۳۵۰ هزار نفری منطقه ارسباران (قره داغ) خدمات ارائه می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر با اشاره به پیک کاری آزمایشگاه، گفت: ماهانه از  متوسط پنج هزار مراجعه کننده به آزمایشگاه بیش از ۳۵ هزار مورد آزمایش گرفته می شود.

دکتر نیرپور تعرفه خدمات آزمایشگاه را بر حسب تعرفه دولتی عنوان کرد و افزود: در آمد آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان اهر ماهانه بیش از ۸۰۰ میلیون ریال است.

وی در پایان سطح امکانات آزمایشگاه مرکز بهداشت اهر را درجه یک دانست و افزود: در طول دو سال گذشته بیش از پنج میلیارد ریال برای تجهیز و نو سازی آزمایشگاه هزینه شده است.