اخبار استان آذربایجان شرقی » اخبار ویژه
کد خبر : 2334
سه شنبه - 12 بهمن 1395 - 18:42
استاندار آذربایجان شرقی:

دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و تجدید بیعت با رهبری است

استاندار آذربایجان شرقی با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر یادآور روزهای ارزشمند ملت ایران و فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به عنوان کشتی‌بان انقلاب است.

دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و تجدید بیعت با رهبری است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر اسماعیل جبارزاده در آیین گرامی‌داشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، با اشاره به استقبال بی‌ نظیر ملت ایران از امام خمینی در روز ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷، خاطرنشان کرد: ۱۲ بهمن روز پایان انتظار و نمونه کوچکی از پایان انتظار برای ظهور منجی عالم بشریت بود که در آن روز همه امت در عشق به امام و مقتدای خود یکرنگ و یکدل شدند.

وی افزود: در روز ۱۲ بهمن، ملت ایران با مردی از سلاله پیامبر و اهل بیت بیعت کردند و در این روز، مظلومیت و غربت اهل بیت و شیعیان ایشان در طول تاریخ سپری شد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که در ۱۲ بهمن برگ زرینی در تاریخ ایران رقم خورد، افزود: مردم در این روز حاکمیت قرآن و احکام الهی را با جان و دل برگزیدند و حکومت الله را به جای حکومت طاغوت پذیرفتند.

وی با بیان این که امام راحل همواره وحدت کلمه را به عنوان رمز پیروزی انقلاب سفارش می‌کردند، افزود: اگر در سال ۵۷، وحدت کلمه و همدلی و همزبانی و برادری ملت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد امروز هم تداوم این انقلاب در گرو همدلی و وحدت مردم است.

جبارزاده با تاکید بر این که نباید تصور کنیم بعد از ۳۸ سال از پیروزی انقلاب، کار تمام شده است، گفت: معتقدیم که انقلاب اسلامی در نیمه راه است و اگر تا امروز روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ایم قطعا روزهای سخت‌تری پیش رو داریم.

وی افزود: امروز استکبار جهانی با همه اعوان و انصار خود در برابر انقلاب ایستاده است؛ امروز قرائت دیگری از اسلام ارایه می‌شود که با شعار الله اکبر انسان‌ها را می‌کشد؛ در این شرایط باید گوش به فرمان رهبری و با وحدت و همدلی از انقلاب دفاع کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز آمده‌ایم تا اعلام کنیم که ما مردم آذربایجان، همان انقلابیون سال ۵۶ و ۵۷ هستیم که به فرمان امام خود لبیک گفتیم و برای پیروزی انقلاب تلاش کردیم.

وی افزود: ما همان مردمی هستیم که در تحکیم پایه‌های انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس، با تمام وجود عشق و علاقه خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ثابت کردیم و سند افتخار ما، هزاران شهید و جانبازی است که تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

جبارزاده تصریح کرد: امروز آمده‌ایم تا به رهبر معظم انقلاب اعلام کنیم که آماده‌ایم در هر کجای دنیا که لازم باشد برای دفاع از انقلاب حضور یابیم و خود را فدای آرمان‌های مقدس امام و انقلاب کنیم.