به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در دیدار مسئولان شهرستان اهر با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر، ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را در مصرف مواد مخدر و اعتیاد عنوان کرد و گفت: این پدیده بسیار خطرناک، قدرت اندیشه، نوآوری، پشتکار و سازندگی را در انسان ها به ویژه نسل جوان جامعه از بین می برد و بنیان خانوادگی و اعتقاد دینی آنان را به نابودی می کشاند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح با ایثار و از خود گذشتگی در جهت تأمین امنیت و آسایش مردم کشور در حال خدمت رسانی هستند، خاطرنشان کرد: شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا، همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس، مجاهدان و حافظان کشور در برابر هجمه ها هستند.

فرماندار شهرستان اهر در پایان گفت: جایگاه رفیع شهادت و کسب عنوان جانبازی، مزد خدمت صادقانه تمام انسان هایی است که مخلصانه به این نظام خدمت می کنند.

گفتنی است آیت الله جواد حاجی زاده، امام جمعه شهرستان اهر به همراه زاهد محمودی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان اهر به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، با والدین و خانواده معظم شهیدان علیرضا زارعی و حسن رضائی دیدار و گفتگو کردند.