به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در حاشیه بازدید معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از معادن شهرستان اهر با بیان اینکه دولتمردان برای رفع مشکلات و موانع این معدن تلاش می کنند، گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حوزه صنعت و معدن دارد که حضور مسئولان استانی و کشوری در معادن شهرستان اهر این را اثبات می کند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی و مسئولان شهرستان اهر در راستای رونق اشتغال در کنار سرمایه گذاران هستند، اظهار داشت: به جهت اینکه معدن مس انجرد می تواند در تولید و اشتغال گام های ارزشمندی بردارد، این معدن را جزو اولویت های نخست شهرستان اهر قرار داده ایم.

فرماندار اهر همچنین با بیان اینکه به جهت رفع مشکلات و موانع معدن مس انجرد در مباحث مسائل اجتماعی، تملک اراضی و … نگاه ویژه ای داریم، گفت: تکلیف مدیریت و قانونی این است که از سرمایه گذاران حمایت کنیم و مطمعنا هر کاری که بتوانیم برای رفع مشکلات و دغدغه های معدن مس انجرد انجام می دهیم.

محمودی در ادامه اضافه کرد: طی دیدار با سیدرضا مقیمی اصل، سرمایه گذار معدن مس انجرد بیان کردند که حتی قطعه ای از این معدن و کارخانه کنسانتره را متعلق به خود نمی داند بلکه هر آنچه که معدن انجرد تولید می کند متعلق به شهرستان اهر است.

وی در پایان اصلی ترین معضل شهرستان اهر را بیکاری جوانان عنوان کرد و گفت: امیدواریم در هر شرایطی سرمایه گذاران بخش خصوصی مسئولان را کنار خود ببینند و برای اشتغال جوانان اقدامات مؤثری را بردارند.