به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی در جلسه بررسی مشکلات و موانع پروژه های عمرانی شهرستان اهر که با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستانی و استانی در باغ صبا شهرداری اهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه مسئولان از دادن وعده هایی که مردم را نسبت به نظام و دولت بدبین می کند، پرهیز کنند، گفت: تأخیر در اجرای پروژه های عمرانی بزرگ ترین و اصلی ترین عامل اتلاف منابع و سرمایه کشور است و شعاری که قابلیت اجرا ندارد برای کشور معضلی بزرگ به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه مسئولان جمهوری اسلامی انسان های وارسته و راست گویی هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان در طول ۴۰ سال گذشته اقدامات مناسب و مؤثری برای نظام و مردم انجام داده اند ولی تا به حال آن طور که انتظار داریم شعار ها و وعده ها به نتیجه ای مطلوب نرسیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: بودجه های مورد نیاز دولت را که مجلس شورای اسلامی برای هر سال به تصویب می رساند تا به حال نشده به طور کامل محقق شود.

آیت الله هاشم زاده هریسی همچنین در پایان خطاب به مسئولان گفت: وقتی شعار و وعده می دهید، فکر کنید و ببنید این شعارها و وعده ها قابلیت اجرایی دارد یا خیر که لذا توصیه می کنیم شعارها به جای این که آرمانی باشد می تواند عملی باشد.