اخبار منطقه ارسباران » اخبار ویژه » حوادث
کد خبر : 2408
شنبه - 16 بهمن 1395 - 10:28

انتقال کودک مریض روستایی به اورژانس بعد از ۱۰ ساعت عملیات برف روبی شبانه

کودک مریض یک ماهه روستایی، بعد از ۱۰ ساعت عملیات برف روبی شبانه راهداران در روستای نبی جان کلیبر، به تکنسین های اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

انتقال کودک مریض روستایی به اورژانس بعد از ۱۰ ساعت عملیات برف روبی شبانه

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلیبر با اعلام خبر انتقال کودک مریض یک ماهه بعد از ده ساعت عملیات برف روبی شبانه راهداران در روستای نبی جان گفت: بنابر اعلام مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ بیمارستان امام خمینی (ره) در روز جمعه (۱۵ بهمن) مبنی بر وجود کولاک و یخبندان در راه دسترسی به روستای نبی جان، نیروهای راهدار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلیبر سریعا وارد عمل شده و به همراه یک دستگاه تریلی اقدام به انتقال بلدوزر اداره به راه روستایی نبی جان نمودند.

غلامرضا اویسی افزود: بعد از چندین ساعت برف روبی و راه گشایی که همراه با کولاک و یخبندان بود، بالاخره نزدیک ساعت ۴ بامداد نیروهای راهداری موفق شدند به شعاع ۵۰۰ متری روستا برسند که با کمک اهالی، مادر و کودک به همراه پدر تحویل نیروهای راهدار شده و نزدیک روستای مرزرود نیز تحویل نیروی های اورژانس ۱۱۵ گردیدند.

وی گفت: در این عملیات برف روبی و راه گشایی که از ساعت ۱۸ روز جمعه شروع شده بود با همکاری ۸ نفر نیروی راهدار و ۴ دستگاه انواع ماشین آلات با موفقیت به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر شرایط عمومی این کودک مساعد گزارش شده و در بیمارستان بستری می باشد.

روستای نبی جان در فاصله ۵۰ کیلومتری از بخش مرکزی شهرستان کلیبر در شمال استان آذربایجان شرقی و در منطقه ای کوهستانی و سردسیر واقع شده که دارای جاده ای سخت گذر و برف گیر می باشد.