به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلیبر با اعلام خبر انتقال کودک مریض یک ماهه بعد از ده ساعت عملیات برف روبی شبانه راهداران در روستای نبی جان گفت: بنابر اعلام مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ بیمارستان امام خمینی (ره) در روز جمعه (۱۵ بهمن) مبنی بر وجود کولاک و یخبندان در راه دسترسی به روستای نبی جان، نیروهای راهدار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلیبر سریعا وارد عمل شده و به همراه یک دستگاه تریلی اقدام به انتقال بلدوزر اداره به راه روستایی نبی جان نمودند.

غلامرضا اویسی افزود: بعد از چندین ساعت برف روبی و راه گشایی که همراه با کولاک و یخبندان بود، بالاخره نزدیک ساعت ۴ بامداد نیروهای راهداری موفق شدند به شعاع ۵۰۰ متری روستا برسند که با کمک اهالی، مادر و کودک به همراه پدر تحویل نیروهای راهدار شده و نزدیک روستای مرزرود نیز تحویل نیروی های اورژانس ۱۱۵ گردیدند.

وی گفت: در این عملیات برف روبی و راه گشایی که از ساعت ۱۸ روز جمعه شروع شده بود با همکاری ۸ نفر نیروی راهدار و ۴ دستگاه انواع ماشین آلات با موفقیت به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر شرایط عمومی این کودک مساعد گزارش شده و در بیمارستان بستری می باشد.

روستای نبی جان در فاصله ۵۰ کیلومتری از بخش مرکزی شهرستان کلیبر در شمال استان آذربایجان شرقی و در منطقه ای کوهستانی و سردسیر واقع شده که دارای جاده ای سخت گذر و برف گیر می باشد.