به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در دیدار با ریاست دادگستری شهرستان اهر ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نظری که به عنوان قاضی نمونه کشوری انتخاب شده اند، گفت: دادگستری مرجع رسیدگی عدالت و عدالات خواهی و دفاع از حق و حقوق مظلومین است.

وی افزود: انتخاب ریاست دادگستری اهر به عنوان قاضی نمونه کشوری افتخاری برای شهرستان و حتی استان آذربایجان شرقی است که نشان از توجه ویژه حجت اسلام و المسلمین نظری به مشکلات شهر و شهروندان می باشد.

فرماندار اهر با اعلام اینکه در دین مبین اسلام مهمترین تاکید بر مردم داری است، خاطرنشان کرد: توجه به ارباب رجوع و مردم مهمترین توصیه دین مبین اسلام به مسئولان و مدیران است که تمامی ائمه معصومین به خصوص حضرت امیرالمومنیم (ع) نیز بر حفظ مردم داری و عدالت خواهی تاکید ویژه داشتند.

محمودی همچنین در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر حفظ وحدت، تعامل و انسجام بین تمامی نهادها و ارگان ها تاکید دارند، گفت: امروزه شاهد تحریم های ناجوانمردانه از جانب دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم که سربلندی و پیروزی مردم ایران فقط با انسجام و همبستگی ملی در چهارچوب ولایت فقیه میسر خواهد شد.