به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با وی ضمن اعلام اینکه  ایجاد زائرسرا و اقامتگاه در امام زادگان موجب رونق گردشگری و افزایش تردد گردشگران می شود، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه اهر با سامان دهی و توسعه محوطه امام زاده زین الدین (ع) روستای حصار سیدلر این شهرستان که در مسیر گردشگری قرار گرفته است، می تواند به رونق گردشگری در این منطقه کمک شایانی کند.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان اهر علی رغم وجود مزیت ها و ظرفیت ها ولی مشکلات بسیاری نیز دارد، گفت: در شهر اهر گورستان های متروکه ای وجود دارد که سامان دهی و تجمیع آن ها جزو مطالبات مردم است که در این زمینه توافقاتی نیز صورت گرفته ولی بایستی سعی کنیم تا در راستای تحقق مطالبات مردم مفاد توافقات را اجرایی کنیم.

فرماندار اهر اضافه کرد: خوشبختانه ادارات شهرستان اهر جزو شهرستان هایی است که با همدیگر تعامل و همکاری دارند و تاکنون اختلافی به وجود نیامده که مسئولین ارشد شهرستانی نسبت به رفع اختلافات پا در میانی کنند.

محمودی در ادامه با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف برق و آب در ادارات شهرستان اهر، اظهار داشت: طبق دستورالعمل و ضوابطی که شورای مدیریت بحران تعیین کرده ادارات بر اساس مصرف انرژی ارزیابی شده و نمره می گیرند.

وی بر لزوم فرهنگ سازی در مصرف برق و آب در جامعه تأکید کرد و افزود: بر اساس سقف مصرف برق و آب که برای ادارات شهرستان اهر تعیین شده، اگر اداره ای بیش از حد و بی جهت انرژی مصرف کند با مدیر آن برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر ضمن اعلام اینکه در راستای مدیریت مصرف انرژی مساجد به خوبی عمل کرده اند، ادامه داد: کاهش مصرف برق در مساجد شهرستان اهر می تواند الگویی مناسب برای شهروندان باشد.

زاهد محمودی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف حامل های انرژی در اماکن عمومی و ادارات علاوه بر صرفه جویی به نفع مردم و شهروندان نیز است.