اخبار استان آذربایجان شرقی » اخبار شهرستان » فرهنگی
کد خبر : 24586
یکشنبه - 31 تیر 1397 - 13:01
استاندار آذربایجان شرقی:

تبیین خدمات ۴۰ ساله نظام، گام موثری برای مقابله با توطئه های دشمنان است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبیین خدمات ۴۰ ساله نظام، گام موثری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

تبیین خدمات ۴۰ ساله نظام، گام موثری برای مقابله با توطئه های دشمنان است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش در نشست ستاد سیاست گذاری و برنامه ریزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گام موثر و ضروری برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی همه نیروهای کشور، بر تبیین و تشریح دستاوردهای نظام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و اظهار داشت: هرچند در تصمیم گیری های کشور اشکال هایی وجود دارد و این اشکالات نیز در همه دوره ها وجود داشته، اما در مقابل هجمه های دشمن باید اختلاف ها را کنار گذاشته و اتحاد و انسجام داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اثرگذاری رسانه های گروهی به ویژه صداوسیما در تحقق این مهم، خاطرنشان کرد: باید این نکته تبیین شود که کشور با وجود کارشکنی ها و سنگ اندازی های دشمنان، هرگز در مسیر توسعه و پیشرفت متوقف نشده است.

دکتر مجید خدابخش در پایان خاطرنشان کرد: همه به خوبی واقفند که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده و آینده روشنی در انتظار ملت ایران است.