اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار منطقه ارسباران » اخبار ویژه » فرهنگی
کد خبر : 2459
یکشنبه - 17 بهمن 1395 - 17:47
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی:

جهادگران امروز، مجریان اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: جهادگران امروز مجریان اقتصاد مقاومتی، تامین کنندگان امنیت غذایی و پیشگامان اقدام و عمل هستند.

جهادگران امروز، مجریان اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس کریم مهری در اولین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر منطقه ارسباران (شهرستان های اهر، هریس، ورزقان، کلیبر، هوراند و خداآفرین) که در شهرستان اهر برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب افزود: افتخار مجموعه جهاد این است که در دوران ۸ سال دفاع مقدس همدوش با رزمندگان در دفاع از کشور حضور فعالی داشتند.

وی گفت: عنوان سنگرسازان بی سنگر، لقبی است که امام راحل(ره) به جهادگران فعال در عرصه نبرد حق علیه باطل دادند که برای ما افتخار بزرگی است.

مهندس مهری ادامه داد: این انقلاب بزرگ و مردمی با رهبری مدبرانه امام راحل و خون پاک جوانان این مرز و بوم در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و رژیم مستبد و ستمشاهی سرنگون شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: اگر دیروز جهادگران با احساس وظیفه ای که داشتند، برای دفاع از کشور اسلحه به دست داشتند، امروز نیز همچون آن دوران در راه تولید و بی نیازی کشور گام برمی دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه جهادکشاورزی یکی از پیشتازان اقتصاد مقاومتی است برای تحقق این امر تولید پایدار توأم با توسعه پایدار در اولویت می باشد.

مهندس مهری اظهار کرد: هم اکنون سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار و پیشگیری از شکنندگی توسعه و ناپایداری تولید را هدف اصلی خود قرار داده است.

مهندس مهری با اشاره به بارش های خوب اخیر ، ذخیره سازی و استفاده بهینه از این بارش ها در راستای تولید را از اولویت های این سازمان اعلام کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود تاکید کرد: استقلال و پیشرفت کشور، بدون استقلال و خودکفایی کشاورزی (تامین امنیت غذایی) ممکن نبوده و پایدار نخواهد بود.