به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس کریم مهری در اولین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر منطقه ارسباران (شهرستان های اهر، هریس، ورزقان، کلیبر، هوراند و خداآفرین) که در شهرستان اهر برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب افزود: افتخار مجموعه جهاد این است که در دوران ۸ سال دفاع مقدس همدوش با رزمندگان در دفاع از کشور حضور فعالی داشتند.

وی گفت: عنوان سنگرسازان بی سنگر، لقبی است که امام راحل(ره) به جهادگران فعال در عرصه نبرد حق علیه باطل دادند که برای ما افتخار بزرگی است.

مهندس مهری ادامه داد: این انقلاب بزرگ و مردمی با رهبری مدبرانه امام راحل و خون پاک جوانان این مرز و بوم در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید و رژیم مستبد و ستمشاهی سرنگون شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: اگر دیروز جهادگران با احساس وظیفه ای که داشتند، برای دفاع از کشور اسلحه به دست داشتند، امروز نیز همچون آن دوران در راه تولید و بی نیازی کشور گام برمی دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه جهادکشاورزی یکی از پیشتازان اقتصاد مقاومتی است برای تحقق این امر تولید پایدار توأم با توسعه پایدار در اولویت می باشد.

مهندس مهری اظهار کرد: هم اکنون سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار و پیشگیری از شکنندگی توسعه و ناپایداری تولید را هدف اصلی خود قرار داده است.

مهندس مهری با اشاره به بارش های خوب اخیر ، ذخیره سازی و استفاده بهینه از این بارش ها در راستای تولید را از اولویت های این سازمان اعلام کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود تاکید کرد: استقلال و پیشرفت کشور، بدون استقلال و خودکفایی کشاورزی (تامین امنیت غذایی) ممکن نبوده و پایدار نخواهد بود.