به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، به مناسبت هفته بهزیستی، ۵ واحد مسکن خانواده های تحت پوشش بهزیستی، پایگاه سلامت اجتماعی و مرکز مشاوره تخصصی کودکان استثنایی با حضور محسن ارشدزاده، مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه، معاون فرماندار و برخی از مسئولان شهرستانی در شهرستان اهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر در حاشیه افتتاح  ۵ واحد مسکن خانواده های تحت پوشش بهزیستی گفت: از مهم‌ترین اولویت های اداره بهزیستی شهرستان اهر تأمین مسکن خانواده های تحت پوشش است.

لیلی اکبرزاده ادامه داد: متراژ هر یک از واحدهای مسکن خانواده های تحت پوشش بهزیستی که امروز افتتاح می شوند ۷۰ متر مربع می باشند که برای افتتاح و بهره برداری از آنها ۲۲۵ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری رایگان انشعاب آب، برق و گاز و کمک هزینه ۱۰ میلیون تومانی برای هر یک از واحدهای مسکن مددجویان توسط اداره بهزیستی شهرستان اهر صورت گرفته و مابقی نیز در قالب تسهیلات بانکی با بهره ۴ درصدی تأمین شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر در پایان نیز در خصوص مرکز سلامت اجتماعی نیز گفت: پایگاه سلامت اجتماعی یک نهاد غیر دولتی و غیر سیاسی تحت نظارت اداره بهزیستی می باشد که در جهت آگاهی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه مهارت های زندگی، پیشگری از اعتبیاد و معلولیت ها بر پایه ارزش های اسلامی در زمینه ارتقای کیفیت زندگی و توانمند سازی تمامی گروه های سنی هدف و آحاد جامعه فعالیت می کند.