به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، نماینده کشورمان در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، امروز (شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۷) در دومین دیدار خود در گروه D این مسابقات از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف تیم AGMK ازبکستان رفت که نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه ۹ بر یک از سد حریف خود بگذرد که با برتری در این دیدار شش امتیازی شدند و علاوه بر حضور در صدر جدول گروه D، صعودشان به مرحله حذفی این مسابقات را قطعی کردند.

حسین طیبی (۴ گل)، فرهاد فخیم (۲ گل)، اصغر حسن زاده، مرتضی عزتی، ابوالقاسم عروجی گل های مس را در این مسابقه به ثمر رساندند.

گفتنی است تیم مس سونگون ورزقان در دیدار نخست خود با نتیجه ۹ بر ۲ تیم سیپار تاجیکستان را شکست داده بود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از پیروزی ۹ بر یک تیمش مقابل تیم AGMK ازبکستان و قطعی شدن صعودش به مرحله بعدی اظهار داشت: بازی خوبی بود و می دانستیم حریف مان با هدف مشخصی به زمین می آید ولی تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم و به گل برسیم.

حمید بیغم افزود: هدف ما صعود به عنوان تیم اول گروه است و به حریف بعدی مان (بانک بیروت لبنان) احترام قائلیم اما برای دیدار با آن‌ها تاکتیک و استراتژی خاصی در نظر گرفته ایم.

همچنین الکساندرو پتروف سرمربی تیم AGMK ازبکستان نیز پس از شکست تیمش گفت: این بدترین بازی ما بود و به تیم مس سونگون تبریک می گویم ولی ما باید با تمام توان مان در بازی آخر به زمین برویم.