اخبار منطقه ارسباران » اخبار ویژه » سلامت
کد خبر : 25338
یکشنبه - 21 مرداد 1397 - 17:39

مس سونگون ورزقان قهرمان مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا در سال ۲۰۱۸ شد

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در بازی فینال رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا با برتری مقابل تیم تای سون نام ویتنام، قهرمان قهرمان مسابقات شد.

مس سونگون ورزقان قهرمان مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا در سال ۲۰۱۸ شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در  آخرین روز رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا امروز و در مرحله نهایی این مسابقات، تیم های فوتسال مس سونگون و تای سون نام ویتنام  به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مس سونگون توانست نماینده ویتنام را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و عنوان قهرمانی فوتسال جام باشگاه های آسیا را بدست بیاورد.

در جریان نیمه اول گل اول بازی را نماینده ویتنام به ثمر رساند و پس از آن شاگردان بی غم با گل حسین طیبی بازی را به تساوی یک – یک کشاندند.

در ادامه بازی نیز فرهاد فخیم گل تیم مس سونگون را به ثمر رساند و پس از آن روی یک اشتباه فردی تیم ویتنامی دوباره کار را به تساوی کشاند تا ۲ تیم در پایان نیمه اول با نتیجه ۲ – ۲ به رختکن بروند.

در اوایل نیمه دوم این بازی فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس سونگون موفق شد گل سوم تیم و گل دوم خود را در این بازی به ثمر برساند.

همچنین در اواخر نیمه دوم این بازی که نماینده ویتنام بازی پاورپلی را اجرا می کرد، ضربه اصغر حسن زاده به دست یکی از مدافعان این تیم برخورد نمود و داور اعلام پنالتی کرد که این پنالتی را علی اصغر حسن زاده به گل تبدیل کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و به این ترتیب مس سونگون ورزقان عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را به دست آورد.

گفتنی است فرهاد فخیم در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

قهرمانی مس سونگون در شرایطی است که در سال ۲۰۱۵ تاسیسات دریایی عنوان قهرمانی را بدست آورده بود و پس از وقفه سه ساله جام قهرمانی بار دیگر به یک تیم فوتسال ایرانی دیگر رسید.