به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم ظهر امروز، دوشنبه در دیدار با محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت گفت: تکمیل بزرگراه تبریز – اهر – بازرگان جزو مطالبات مردم استان و منطقه است که امید داریم دولت به این پروژه توجه ویژه ای داشته باشد.

وی همچنین پروژه راه آهن تبریز به میانه را یکی از طرح های مهم عمرانی و حمل و نقل شمال غرب کشور عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری دولت، راه آهن میانه – تبریز روزهای پایانی خود را می ‌گذراند که انتظار داریم این طرح هرچه سریعتر به اتمام برسد چرا که مردم گله مند هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه انتظارمان این است دولت توجه ویژه ای به کل استان آذربایجان داشته باشد، زیرا محل رفت ‌و آمد مرزی است، ابراز داشت: اخیرا مشکلاتی در راه آهن آذربایجان برای کارکنان به وجود آمد که امیدواریم با حل مشکلات دیگر تجمع ضورت نگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌ هاشم در پایان به شهره آذربایجان شرقی در ولایت مداری و شهید پروری اشاره کرد و گفت: این استان خانه عاشوراییان و شهیدان محراب است و باید دولت توجه ویژه ای به این استان داشته باشد.