به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح پروژه‌های شرکت گاز استان در شهرستان اهر، با اشاره به حجم بالای سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات عمومی در دولت یازدهم، افزود: این خدمات در حالی است که منابع دولتی محدود است و دستگاه‌های مختلف منابع مالی پروژه‌ها را از محل‌های مختلف تامین می‌کنند.

وی با اشاره به این که در سه سال گذشته به طور میانگین سالانه ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه گازرسانی هزینه شده است، گفت: این میزان سرمایه‌گذاری معادل کل بودجه عمرانی استان است و خوشحالیم که هر سال تعداد زیادی از پروژه‌های گازرسانی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

جبارزاده با اشاره به سیاست‌گذاری دولت برای گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور تا پایان سال ۹۶، افزود: بعد از این باید به سمت توسعه کیفی خدمات برویم.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تمام تلاشگران صنعت گاز استان، گفت: آرامش و آسایش و رفاه مردم در روزهای سرد سال مدیون کسانی است که با تمام توان برای تامین گاز تلاش می‌کنند و برای مقابله با حوادث آماده‌ اند.

وی همچنین با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار داشت: مردم باید با تمام وجود نعمت انقلاب اسلامی را لمس کنند که لازمه این امر ارایه خدمت به مردم با بهترین کیفیت است.

جبارزاده با بیان این که دهه فجر یادآور مبارزات ملت ایران است، افزود: همه ما بدهکار خون پاک شهیدان انقلاب هستیم و باید دین خود را در ادامه راه آنها ادا کنیم.