به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدرسه خیرساز یک کلاسه روستای مزرعه شهرستان اهر هم زمان با هفته دولت با حضور مسئولین شهرستانی کلنگ زنی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز یک کلاسه روستای مزرعه شهرستان اهر، اظهار داشت: روستای مزرعه از توابع بخش مرکزی شهرستان اهر می باشد که با همت خیّر بزرگوار، آقای حسامی دارای مدرسه یک کلاسه می شود.

قادر رمضان پور پبا بیان اینکه پیمانکار پروژه مدرسه یک کلاسه روستای مزرعه توسط خیر انتخاب می‌ شود، گفت: طبق پیگیری‌ های انجام‌ یافته قرار است به‌ زودی عملیات اجرایی ساخت این مدرسه شروع شود که امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل و بهره‌ برداری از این مدرسه خیرساز باشیم.

فرماندار شهرستان اهر نیز در این آیین با اشاره به اینکه مدرسه محل تولد فکرهای خلاقانه و محل تربیت نخبگان کشور است، اظهار داشت: اکثر نخبگان و دانشمندان این مرز و بوم از روستاها هستند.

زاهد محمودی افزود: امروز که شاهد کلنگ زنی مدرسه یک کلاسه خیرساز هم‌ زمان با دهه ولایت و هفته دولت هستیم که ان شاالله این مدرسه محل تربیت نخبگان و محل تولد فکر بوده باشد.

وی در پایان گفت: پرونده دانش آموزان روستایی را اگر در کنکور سراسری بررسی کنیم می‌ بینیم دانش آموزان روستایی با کمترین امکانات ولی با داشتن هوش سرشار توانسته‌ اند رتبه‌ های برتر کنکور و رتبه‌ های دو و سه‌ رقمی را کسب کنند.