به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر رحیم شهرتی فر در آئین افتتاح سیلوی کارخانه آرد کیارش شهرستان اهر با اشاره به اینکه یکی از سیاست های اصولی دولت تدبیر و امید، تأمین امنیت غذایی مردم است، اظهار داشت: گندم به عنوان محصول استراتژیک در دنیا و کشور ما شناخته شده و با اهمیت است که بر این اساس به دلیل بارش های مطلوب، دولت توانسته بیش از ۱۰ میلیون تن گندم در سیلوها ذخیره سازی کند.

وی افزود: ذخیره سازی بیش از میزان مصرف جمعیت شهرستان اهر در سیلوها بسیار خوشحال کننده است و این در حالی است که ذخیره نیاز بیش از یک سال گندم اطمینان خاطر به مردم و مسئولان می دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی وجود برخی چالش های اقتصادی را غیرقابل انکار دانست و گفت: دولت تدبیر و امید برای اینکه در دنیا ایران هراسی را کنار بگذارد و نگاه‌ ها را نسبت به ایران عوض کند، با دنیا طبق سیاست اصولی برد برد تعامل می کند و در کمال اقتدار و عزت تفاهم نامه ای موسوم به برجام را امضاء کردند.

شهرتی فر با ذکر اینکه سیاست برد برد  دولت تدبیر و امید اسباب نگرانی صهیونیست‌ ها، وهابی‌ ها و حامیان آن‌ ها آمریکا را به دنبال داشت، گفت:اگر قرار بود جمهوری اسلامی در توافق بین‌ المللی برجام تن به ذلت دهد، ماه‌ ها ابر قدرت‌ های دنیا را دور میز مذاکره جمع نمی شد که هر چند کشاندن قلدرها به پشت میز مذاکره نشان از اقتدار ایران بود.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام در خیال باطن سعی داشتند تا نگذارند ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرد، اما ملت ایران نه‌ تنها در مقابله با دشمنان سرسخت و دلیر می باشند، بلکه مصمم و امیدوار به آینده نیز هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه افزود: علی رغم اینکه سرسختانه در برابر زیاده‌ خواهی‌ های دشمنان مقاومت می‌ کنیم، باید به آن‌ هایی که نا امیدی را به جامعه پمپاژ می‌ کنند نیز بفهمانیم این کار خیانت به مردم است.

رحیم شهرتی فر همچنین با بیان اینکه جامعه ما از یکسری کاستی‌ ها و ناراستی‌ ها رنج می‌ برد، گفت: استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان و شهرستان‌ ها در شرایط فعلی باید نظارت کامل و دقیق داشته باشند و نظارت ها را جدی تر کنند.

وی افزود: وقتی عملکردهای دولتمردان برای مردم قابل‌ قبول خواهد بود که خدمات صادقانه ارائه داده و آن‌ هایی که خیانت علیه ملت مرتکب شده‌ اند را مجازات کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در پایان با تأکید بر اینکه برخی‌ ها در کمال بی‌ انصافی همه مدیران را خائن خطاب می‌ کنند و خدماتی را که در زندگی مردم تأثیرگذار بوده، نادیده گرفتند، تأکید کرد: مردم ما مردمی قدردان هستند و آن‌پ هایی که صادقانه تلاش می‌ کنند و آن هایی که مرتکب خیانت می شوند را به خوبی می شناسند.