به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در نشست فصلی مجمع عالی بسیج شهرستان اهر که با حضور رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی و راه های اجرای آن را به طور دقیق و واضح تبیین کرده اند، گفت: علی رغم اینکه کلیدواژه های اقتصاد مقاومتی کاملاً مشخص است ولی عده ای در تعریف آن مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه هر قوم به رهنمودهای رهبرش گوش نداده، متضرر شده است، اظهار داشت: با احتساب سال جاری، ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال ها را بر مبنای اقتصادی نام گذاری می کنند و این در حالی می باشد که ایشان می دانند دشمن از سمت مسائل اقتصادی وارد جنگ علیه ایران شده است.

امام جمعه اهر همچنین ضمن اعلام اینکه متأسفانه عده ای در کشور مجاری امور را در دست گرفته اند که باور غربی و لیبرالیستی دارند، گقت: تنها دولتی که می تواند سیاست های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند، دولتی است که انقلابی بوده و مورد اعتماد و انتخاب مردم باشد.

آیت الله حاجی زاده در ادامه باور «ما می توانیم» را از شاخصه های اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: کسی که به توانایی های داخلی باور نداشته باشد، نمی تواند معنی و مفهوم درستی از اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر در انتخابات معیارهایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم می کنند را در نظر گرفته به آن توجه کنیم، مسئولانی انقلابی بر سر می آیند که می توانند از پس مشکلات اقتصادی بر آیند..

امام جمعه شهرستان اهر در پایان سخنان خود به مشکلات اقتصادی مردم و عدم ثبات قیمت اجناس در بازار اشاره کرد و گفت: در زمانی که مردم برای تأمین مایحتاج زندگی های خود مشکلات متعددی را تحمل می کنند، عده ای اجناس را در انبارها احتکار می کنند که باید به صورت جدی با این افراد برخود شود.