عمومی
کد خبر : 26767
یکشنبه - 25 شهریور 1397 - 09:03
فرماندار شهرستان اهر تاکید کرد:

یادواره شهدای ارسباران بایستی در شأن ۱۲۰۰ شهید منطقه برگزار شود

فرماندار شهرستان اهر گفت: یادواره شهدای منطقه ارسباران که طی سال جاری در شهرستان اهر برگزار می شود، بایستی در شان ۱۲۰۰ شهید منطقه باشد.

یادواره شهدای ارسباران بایستی در شأن ۱۲۰۰ شهید منطقه برگزار شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان با اشاره به اینکه یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران طی سال جاری در شهرستان اهر برگزار می شود، گفت: با توجه به اینکه شهرستان اهر  مرکز منطقه ارسباران می باشد، تأکید داریم یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران پر رنگ تر از سایر شهرستان ها باشد و در شأن ۱۲۰۰ شهید منطقه برگزار شود.

وی افزود: انتظار می رود یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با فراهم سازی مقدمات در فصل پاییز سال جاری به نحو احسن در شهرستان اهر برگزار شود.

فرماندار اهر همچنین خاطرنشان کرد: بایستی ستاد برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران تشکیل و وظیفه هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود و با تعیین چهارچوب، دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند.

محمودی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ ترین خروجی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر برگزاری باشکوه‌ یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران است، گفت: اقدامات دستگاه های ذیربط در سامان دهی گلزار شهدای روستایی قابل تقدیر است اما انتظار داریم مزار شهدایی که نیاز به سامان دهی و بازسازی دارد، هر چه سریع تر انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استمرار دیدار با خانواده های معظم شهدا، در این دیدارها مسائل و مشکلات متعددی مطرح می‌ شود که نیاز است مسائل مطروحه در دیدارها جمع‌ بندی و در جلسات شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اهر در پایان گفت: شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت یک قانون است که تمامی امورات و دستورالعمل‌ های مربوط به ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در این شورا سیاست گذاری می‌ شود.