به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در آئین بازگشایی مدارس شهرستان اهر که به صورت نمادین در دبیرستان استعداد های درخشان فرزانگان برگزار شد، بر لزوم تلاش مدیران و دانش آموزان برای کسب رتبه های برتر کنکور در سال های آینده تاکید کرد و گفت: کسب رتبه‌ های برتر کنکور سراسری در سال ۹۷ توسط دانش‌ آموزان اهری افتخاری برای خانواده ها و شهرستان است ولی انتظار را داریم تا به حرکت رو به‌ جلو در عرصه علم پیشروتر باشند.

وی افزود: متأسفانه در گذشته جایگاه آموزش و پرورش اهر تنزل یافته بود که امیدوارم همه اعم از مدیران ارشد آموزش و پرورش، دستگاه‌ های اجرایی، معلمان، اولیاء و دانش‌ آموزان، آموزش و پرورش را در رسیدن به جایگاه اصلی خود یاری کنند.

فرماندار اهر در ادامه با تأکید بر اینکه عوامل و دست‌ اندرکاران پروژه مهر با برنامه‌ ریزی‌ های مناسب، برای تمامی کلاس ها معلم اختصاص داده شد، ابراز داشت: مصمم هستیم تا در روستاهایی که حتی یک دانش آموز وجود دارد، معلم در نظر گیریم تا از تحصیل بازنمانند.

محمودی همچنین بر لزوم پیگیری تعهدات خیرین مدرسه‌ ساز که در جشنواره متعهد شده‌ اند، تأکید کرد و گفت: خوشبختانه خیرین مدرسه‌ ساز در جبران کمبود فضای آموزشی شهرستان اهر دولت را یاری کرده‌ اند که از این بابت قدردان هستیم ولی به مسئولین آموزش و پرورش نیز توصیه می‌ کنیم تا در راستای تحقق تعهدات خیرین مدرسه‌ ساز، پیگیری‌ های لازم را انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز، گفت: حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز ملت ایران را متأثر و داغدار کرد.

فرماندار شهرستان اهر افزود: امنیت کنونی کشور به آسانی به دست نیامده است و هزاران نفر از حافظان مرز و امنیت کشور و نیروهای نظامی و مدافعان حرم و جانبازان، ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند تا ملت آسوده زندگی کنند.

زاهد محمودی با بیان اینکه هر ساله نسبت به سال گذشته دشمنی‌ های بدخواهان و دشمنان قسم‌ خورده نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌ شود، گفت: علی‌ رغم تلاش و سرمایه‌ گذاری دشمنان، مردم علاقه بیشتری به برنامه‌ های هفته دفاع مقدس و دهه فجر انقلاب اسلامی پیدا می‌ کنند و این ایام فرصتی است تا آرمان‌ های امام راحل، شهدا و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل‌ های جوان تبیین شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جوانان امروزی بایستی با رشادت ها و ازخودگذشتگی هایی که جوانان دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور انجام دادند آشنا شوند.