اجتماعی » اخبار شهداء » اخبار شهرستان » سلامت
کد خبر : 27355
دوشنبه - 9 مهر 1397 - 20:38

اجرای طرح پایش سلامت والدین شهدا به مناسبت روز جهانی سالمند در اهر

قبل از ظهر امروز به مناسبت روز جهانی سالمند، طرح پایش سلامت والدین معظم شهدا در شهرستان اهر انجام شد.

اجرای طرح پایش سلامت والدین شهدا به مناسبت روز جهانی سالمند در اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، قبل از ظهر امروز، دوشنبه (۹ مهر ۱۳۹۷) به مناسبت روز جهانی سالمند و به منظور ارج نهادن به مقام فاخر و شامخ سالمندان، طرح پایش سلامت والدین معظم شهدا در شهرستان اهر انجام شد.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح سلامت والدین معزز شهدا عنوان کرد و گفت: خدمات رسانی مطلوب و شایسته به این قشر معظم، وظیفه تمامی دست اندرکاران و مسئولین نظام است.

احمد ابراهیمی اظهار داشت: خانواده های معزز شاهد و ایثارگر حق بزرگی بر گردن نظام، انقلاب و مردم دارند و خدمت به آنان یک وظیفه شرعی و عرفی است.

وی ادامه داد: با توجه به پیر شدن جمعیت و بحران سالمندی در کشور که والدین معزز شهدا نیز از این قاعده مستثنا نیستند، اجرای طرح پایش سلامت امری ضروری است که با توجه به تمهیدات صورت گرفته، این طرح در طول سال اجرا می شود.

گفتنی است در این طرح با والدین معظم شهیدان «صاحب علی حسینقلی زاده»، «خدامعلی محمدی»، «تراب زارعی» و « نعمت صائمی» دیدار و توسط دکتر مهران شفقی، پزشک طرح پایش سلامت، وضعیت جسمی و سلامتی آنان مورد بررسی قرار گرفت و توصیه های داروئی و درمانی لازم ارائه گردید.