به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اهر از تشکیل ۳۵ فقره تخلف صنفی در این شهرستان طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: این تعداد پرونده که به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، بیشتر شامل احتکار، گران فروشی، عدم درج قیمت است.

وی افزود: افزایش خودسرانه قیمت کالاها از سوی اصناف و یا عدم فروش با وجود کالا قابل قبول نیست و لازم است در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم و جلوگیری از هرگونه مسایل التهاب آور همکاری شود.

فرماندار شهرستان اهر همچنین گفت: در روزهای اخیر به جای قبول پرداخت پول کالاها از طریق کارت های خودپرداز در فروشگاه ها، پول نقد از مشتریان خواسته می شود که این امر باعث نارضایتی شهروندان شده است.

محمودی در ادامه با بیان اینکه بعضی از افراد خاص در بعضی از شهرستان های دیگر اقدام به خرید و جمع آوری کالاها می کنند که لازم است در این زمینه نیز در شهرستان اهر نظارت بیشتری صورت بگیرد.

وی همچنین خواستار درج قیمت بر روی کالاها از سوی اصناف شد و از ادارات نظارتی نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف به صورت جدی با متخلفان برخورد قانونی شود.

فرماندار شهرستان اهر در پایان از تشکیل اکیپ بازرسی نامحسوس برای بازرسی و نظارت از اصناف خبر داد و گفت: علاوه بر اکیپ عادی بازرسی و نظارت، این اکیپ بازرسی نامحسوس نیز از اصناف بازدید و موارد را به راجع اعلام خواهند کرد.