اخبار شهرستان » علمی » فرهنگی
کد خبر : 27449
شنبه - 14 مهر 1397 - 11:43

جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در مدارس اهر برگزار شد

همزمان با مدارس سراسر کشور، جشن عاطفه ها پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در مدارس اهر برگزار شد

به گزارش به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور پیش از ظهر امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس جمعیت هلال احمر در آموزشگاه شهید صدوقی اهر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در این مراسم گفت: تقویت روحیه نیکوکاری و احسان و توجه به محرومان و مستضعفان که باید با تاسی به سیره انبیاء و اولیاء الهی و ائمه اطهار (ع) مورد توجه قرار گیرد، از ضروریات های جامعه است.

قادر رمضان پور افزود: در دین مبین اسلام بحث صدقه و انفاق و کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه مورد توجه قرار گرفته و احسان و نیکوکاری نیز از مصادیق ایمان به خدا و نشانه های بازر تقوا معرفی شده است.

وی با بیان اینکه کمک کردن به فقیران و نیازمندان از سیره بزرگان  است، به اهمیت نقش کمیته امداد در یاری رساندن به نیازمندان اشاره کرد و گفت: یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان، نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در پایان گفت: کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان یک حرکت اسلامی و مقدس است که می تواند در فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ دینی در جامعه تاثیرگذار باشد.