به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای ینگجه، آرمودلوی علیا و سفلی و ترکلان و اصلاح خطوط شبکه برق‌رسانی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اهر به‌طور نمادین در مدیریت توزیع نیروی برق این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کاظم تاروردی‌ پور عصر یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان اهر، اظهار داشت: برق‌رسانی به روستای ینگجه با اعتبار ۴۶۲ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی احداث پست هوایی در محله شهریار با ایجاد فیدر جدید و خط ۴۰۰ ولت هوایی را از دیگر پروژه‌ها ذکر کرد و افزود: این پروژه نیز با اعتباری بالغ‌بر ۷۶ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اهر با ذکر اینکه برای برق‌رسانی به روستاهای آرمودلوی علیا و سفلی و ترکلان یک هزار و ۱۵۴ میلیون ریال هزینه شده است، گفت: افتتاح پروژه پست هوایی روبروی پارک آنالار با بیش از ۴۸ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه‌ها بود.

تاروردی‌پور با تأکید بر اینکه برای نصب سکسیونر هوایی در نقاط مختلف شهرستان اهر ۱۲۹ میلیون تومان اعتبار هزینه کرده‌ایم، تصریح کرد: اصلاح خطوط ۲۰ کیلووات و ۴۰۰ وات و پست‌های هوایی و زمینی در نقاط مختلف این شهرستان ۶۴۲ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به هزینه ۸۴۸ میلیون تومانی برای نیرورسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی توسط متقاضیان در شهرستان اهر، خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از پروژه خطوط ۲۰ کیلووات و ۴۰۰ وات، نصب کنتور جهت واگذاری انشعاب به متقاضیان شهری و روستایی یک میلیارد و ۶۴ میلیون تومان هزینه شده است.

منبع: مهر