به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه هماهنگی ستاد یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با اشاره به اینکه یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران یک دوره در شهرستان های اهر، ورزقان، هوراند، خداآفرین و کلیبر برگزار شده است، گفت: ششمین یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران، ۹ دی ماه سال جاری در شهرستان اهر برگزار خواهد شد که امیدواریم به لحاظ مرکزیت اهر در منطقه قره داغ (ارسباران) باشکوه تر از سال های قبلو در شأن شهدا برگزار شود.

وی با بیان اینکه امروزه هرچه داریم از رشادت و فداکاری شهداست، ادامه داد: شهدا رفتند تا اسلام و انقلاب زنده بماند و حال نیز مسئولان نسبت به مردم وظیفه سنگین تری در قبال شهدا دارند.

امام جمعه اهر همچنین تصریح کرد: در شرایط فعلی که مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می برند، بایستی در تمامی برنامه ها و مراسمات هزینه ها کاهش یابد.

آیت الله حاجی زاده در پایان بر لزوم فعال سازی کمیته های اجرایی ستاد یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران تأکید کرد و یادآور شد: بهره گیری و دعوت از سخنرانان تأثیرگذار در این یادواره جزو موضوعات مهم و قابل توجه است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این جلسه با تأکید بر برگزاری کیفی یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران نسبت به دوره های قبلی اظهار کرد: بزودی با نظر مسئولان شهرستانی، کمیته های اجرایی یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران فعال می شود.

سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در پایان یادآور شد: جلسه بعدی ستاد برگزاری یادواره شهدای منطقه ارسباران با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه نواحی شهرستان‌ های ارسباران در اهر برگزار می شود.