اخبار استان آذربایجان شرقی » اخبار شهرستان » سیاسی
کد خبر : 27633
سه شنبه - 17 مهر 1397 - 17:09

ناکامی نماینده اهر و هریس در تصاحب ریاست مجمع نمایندگان ‌آذربایجان شرقی

محمد وحدتی، نماینده شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با غلبه بر نمایندگان “مرند و جلفا”، “کلیبر، خداآفرین و هوراند” و “اهر و هریس” توانست بر کرسی ریاست مجمع نمایندگان ‌آذربایجان شرقی تکیه بزند.

ناکامی نماینده اهر و هریس در تصاحب ریاست مجمع نمایندگان ‌آذربایجان شرقی

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ظهر امروز بعد از کش و قوس های فراوان و انصراف ۵ تن از کاندیداتوری برای ریاست مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، در نهایت انتخابات هیئت رئیسه‌ این مجمع برای سال سوم با تاخیر سه ماهه برگزار و نماینده بستان آباد با کسب ۷ رأی به عنوان رئیسانتخاب شد.

بیت الله عبداللهی، نماینده شهرستان های اهر و هریس، محمد حسن نژاد، نماینده شهرستان های مرند و جلفا و قلی الله قلیزاده، نماینده شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند از دیگر رقبای محمد وحدتی بودند که حائز اکثریت آراء نشدند.

گفتنی است معصومه آقاپور با ۱۵ رأی به عنوان نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی انتخاب شد و آقایان داوودی و حسن نژاد به ترتیب به عنوان سخنگو و دبیر مجمع انتخاب شدند.

همچنین در انتخابات امروز ۴ تن از اعضاء غایب بودند و احمدعلیرضا بیگی و زهرا ساعی، نمایندگان شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو به سبب سفر به ترکیه در این جلسه حاضر نشدند.