معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی:

احداث ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری در اهر تا دو سال آینده

معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: با تأمین اعتبار، پروژه احداث ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری اهر را تا دو سال آینده عملیاتی می کنیم.

احداث ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری در اهر تا دو سال آینده

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمد خانی در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهر ضمن اعلام اینکه با تأمین اعتبار، پروژه احداث ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب شهری اهر تا دو سال آینده عملیاتی خواهد شد، گفت:  ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث شبکه آب و فاضلاب در مناطق فاقد شبکه فاضلاب اهر تخصیص می یابد.

وی از واگذاری ۶۰۰۰ انشعاب با اجرای ۲۵ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب در شهر خبر داد و گفت: در بحث واگذاری انشعاب به تعداد ۶ هزار فقره که عمدتاً فاضلاب خواهد بود برای شهرداری اهر نیز منبع درآمد می شود.

معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه انشعابات در اختیار شهرداری اهر نهایت تا ۴ ماه آینده با نظر کارشناسان تعیین تکلیف می شود، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب ۳۴۰ میلیون تومان و شهرداری اهر ۷۰۰ میلیون تومان طلب دارد که با کار کارشناسی امور مالی هر دو طرف تهاترهایی انجام می گیرد.

خانی افزود: ارائه تخفیف در حفاری پروژه‌ های اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب شهری از سوی شهرداری اهر می‌ تواند انجام عملیات عمرانی را تسریع بخشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تسریع در حل مشکلات شهری و شهروندان اهری از نظر بهداشتی نیازمند همکاری دوجانبه بین شهرداری و آب و فاضلاب است.