به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی حسن زاده در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهر با معاونین شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تعامل بین دستگاه های دولتی از وظایف مدیران ارشد دستگاه ها است، گفت: فرماندار شهرستان اهر تأکید دارند بین دستگاه های دولتی تعامل برقرار شود تا با همکاری برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با قدردانی از تلاش های مسئولین آب و فاضلاب و با اشاره به اینکه تأمین آب شرب سالم و دفع فاضلاب مدرن از وظایف ذاتی شرکت آب و فاضلاب است، اظهار داشت: در حال حاضر احداث ۲۵ کیلومتر شبکه مدرن دفع فاضلاب در اهر باقی مانده و فرمانداری اهر برای اجرای این پروژه آماده همکاری همه جانبه است.

معاون فرماندار اهر ادامه داد: طبق تبصره ۳ قانون، هزینه‌ای که قبوض مردم لحاظ شده در پروژه ۲۵ کیلومتری شبکه مدرن دفع فاضلاب شهری اهر هزینه می‌شود و امیدواریم طبق قولی که داده‌شده این پروژه نهایت تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسد.

حسن زاده همچنین تاکید کرد: با توجه به اعتبار ۲۴۰ میلیون تومانی باقی مانده از پروژه‌های آب و فاضلاب شهری اهر، تأکید داریم تا احداث شبکه مدرن دفع فاضلاب در مناطقی که این پروژه در آن‌ ها احداث‌ شده عملیاتی شود.

وی در پایان با بیان اینکه بودجه ای از طرف دولت به شهرداری اهر تعلق نمی گیرد، گفت: شهرداری اهر اگر بخواهد برای اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی تأمین اعتبار کند، صرفاً به درآمدهای محلی و مردم می تواند متکی باشد لذا انتظار می رود سایر دستگاه‌ ها در اجرای عملیات عمرانی ضمن هماهنگی با شهرداری، اگر تخریب معابر و هزینه‌ ای به شهرداری واصل شد سهم شهرداری را پرداخت کنند.