اجتماعی » اخبار استان آذربایجان شرقی » اخبار ویژه
کد خبر : 2793
سه شنبه - 26 بهمن 1395 - 19:45
فردا در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز؛

سه هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار می کنند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: فردا (۲۷ بهمن ماه) در آستانه سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، سه هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

سه هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار می کنند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسن استوار آذر با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۵۶ گفت: در آستانه این رویداد تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان فردا ۲۷ بهمن ماه با رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید بیعت می کنند.

وی افزود: ۲۹ بهمن یادآور خاطرات و رشادت های شهدای انقلاب و ورق زرینی برای تاریخ انقلاب است.

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداریادامه داد: هماهنگی های لازم برای دیدار با مقام معظم رهبری توسط امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی با رویکرد تجدید بیعت مجدد با رهبری انجام گرفته است.

استوار آذر اظهار کرد: با توجه به محدودیت فضای حسینیه حضرت امام در بیت رهبری، تعداد محدودی به نمایندگی از مردم آذربایجان در این دیدار حضور پیدا می کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت جوی و راه های مواصلاتی خاطرنشان کرد: تدابیر لازم جهت سفر ایمن، مناسب و با سلامت مسافران این دیدار اندیشیده شده است.

وی افزود: در این دیدار نیز همچون سال های گذشته سرود حماسی آماده شده و با توجه به ایام فاطمیه از حضور مداحان اهل بیت (ع) نیز بهره مند خواهیم شد.