اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه
کد خبر : 28044
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 19:45
رئیس شورای اسلامی شهر اهر خبر داد:

ایجاد گرم خانه برای استفاده نیازمندان در اهر

رئیس شورای اسلامی شهر اهر از ایجاد گرم خانه در فصل سرما طی سال جاری جهت استفاده نیازمندان این شهر خبر داد.

ایجاد گرم خانه برای استفاده نیازمندان در اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، میر جلال الدین موسوی در گفت و گو با خبرنگاران از ایجاد گرم خانه در فصل سرما طی سال جاری جهت استفاده نیازمندان شهر اهر خبر داد و اظهار کرد: برای آسایش شهروندان آقا که به هر دلیل ممکن از داشتن مکان خواب و استراحت امن و گرم در ایام سرد سال بی بهره اند، مکان خواب با امکانات جانبی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری از لحاظ اجتماعی نیز مسئولیت دارد، ادامه داد: ما به چهره شهر از هر لحاظ از جمله در مباحث اجتماعی مسئولیم و طی آن جلسه ویژه شورای شهر با دستور ایجاد گرم‌ خانه برگزار شد که در این جلسه از روسای بهزیستی و جمعیت هلال‌ احمر شهرستان نیز دعوت به عمل آمد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهر، ضمن تشکر از مجموعه‌ های همکاری کننده در اجرای این طرح، افزود: طبق مصوبه شورا، مکان مورد نظر شهرداری در خیابان رسالت برای ایجاد گرم‌خانه اختصاص یافت که طبق توافق، تجهیز تخت‌ های چند طبقه و پتو بر عهده بهزیستی و هلال‌ احمر خواهد بود.

موسوی همچنین گفت:  انشعابات انرژی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام از سوی شهرداری انجام خواهد گرفت که در مکان مذکور در حال آماده سازی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مکان حدود ۲۰ نفر ظرفیت دارد که شهروندان می‌ توانند آقایان نیازمند که فاقد مکان گرم و جای خواب هستند را جهت استفاده از این گرم‌خانه به اداره بهزیستی شهرستان اهر معرفی کنند.