سرهنگ یونس منفرد در گفت گو با خبرنگار اهر خبر در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با متخلفین مقررات راهور و عرضه کنندگان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

وی یادآور شد: در اجرای این طرح  ۴۸ نفر معتاد تابلو به کمپ ترک اعتیاد و ۱ نفر سارق و ۱۱ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر که مقادیری انواع مواد مخدر از آنان کشف شده بود، باتشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ منفرد افزود: همچنین تعداد ۲۴ دستگاه موتور سیکلت و ۱۲۱ دستگاه خودرو بعلت آلودگی های صوتی، فاقد مدارک و سایر موارد غیر قانونی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی اهر ضمن تشکر از همکاری صمیمانه شهروندان با اشاره به رضایتمندی آنان از اجرای این طرح گفت: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی نموده و برای تحقق جامعه ای سالم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: والدین با آموزش مهارت “نه” گفتن به فرزندان، خود آنها را در برابر درخواست های نامعقول و غیرقانونی دیگران و گرفتار شدن در گرداب جرایم بیمه نمایند.

سرهنگ منفرد از شهروندان خواست از در اختیار قرار دادن وسیله نقلیه به فرزندان خود که فاقد گواهینامه می باشند، خودداری نمایند تا شاهد حوادث ناگوار و جبران ناپذیر نباشیم.

فرمانده انتظامی اهر در پایان خاطرنشان کرد: در جهت تداوم و تشدید برنامه های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ فوریت های پلیسی اطلاع و هرگونه انتقاد، پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد کارکنان را با تلفن ۱۹۷ اعلام دارند.