به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سعید شبستری در گفت‌وگو با شبکه سراسری رادیو، با بیان این که آذربایجان نقطه قوت انقلاب و نظام است، افزود: به قول مقام معظم رهبری دشمن هیچ‌گونه گسلی برای ایجاد زلزله در کشور ندارد و ملت با وحدت خود در ۲۲ بهمن امسال این موضوع را نشان دادند.

وی با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، گفت: این حضور، نشان از وفاداری مردم به انقلاب در لحظات و فرصت‌های تاریخی است.

شبستری تاکید کرد: مردم نشان داده‌اند همیشه در موقعیت‌های حساس در صحنه هستند و هرسال در ۲۲ بهمن ماه، مثل باران رحمت، آلودگی‌های ایجاد شده توسط دشمن پاک می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: حضور نسل سوم و چهارم انقلاب نشان می‌دهد این انقلاب همچنان مقتدر به راه خود ادامه می‌دهد.

وی درباره رمز پایداری انقلاب تصریح کرد: انقلاب ما نشات گرفته از آموزه‌های دینی و ادامه راه انبیا و اولیاست و در کنار آن نقش ولایت فقیه بسیار کلیدی و مهم است.

شبستری اضافه کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، علی‌رغم اینکه ممکن است در بین دیدگا‌ه‌های مردم اختلاف باشد ولی درمورد اصل نظام هیچ حرفی و اختلافی وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن نشان دادند علی رغم گلایه‌ها از مسوولان، هیچ‌ مشکلی درباره اصل نظام ندارند.

شبستری تاکید کرد: در استان آذربایجان شرقی در بحث اقتصاد مقاومتی همه مسوولان از اول سال هم‌قسم شده بودیم و خوشحالیم که به برنامه‌های توصیه‌شده توسط رهبری و رییس جمهوری عمل کرده‌ایم.