به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ پاسدار حمید محمدی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه های هفته بسیج در شهرستان هریس از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در روز ۵ آذر خبر دادو اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۷۵ عنوان برنامه در شهرستان هریس برگزار خواهد شد که دیدار با امام جمعه، آذین بندی رده‌ ها، نشست‌ های بصیرتی، غبار روبی مزار شهدا و دیدار از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگا ها، اجرای مسابقات متنوع، برگزاری یادواره‌ های شهدا و، افتتاح خانه محروم از مهم‌ ترین برنامه ها می باشد.

وی در ادامه گفت: بسیج برخاسته از روح، تفکر و گفتمان انقلابی بوده و تفکر بسیجی امروز پس از ۴۰ سال به درخت بزرگ و تناوری تبدیل‌ شده که نقش، عملکرد و تأثیرگذاری‌ اش در استمرار انقلاب اسلامی بی‌ بدیل تلقی می‌ شود.

فرمانده سپاه ناحیه هریس مقابله با جنگ نرم دشمن را از مهم‌ ترین مأموریت‌ های بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: باید تمام بسیجیان در این عرصه احساس مسئولیت کرده و منویات مقام معظم رهبری را در عمل پیاده کنند.

سرهنگ پاسدار حمید محمدی در پایان با اشاره به جهاد علمی و سازندگی بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس، بیان کرد: بسیج نیروی جایگزین ناپذیر برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که علاوه ­بر دوستداران انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب هم به این موضوع اذعان می‌ کنند.