به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان اهر و شورای هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه در کشور مشکلات بسیاری در زمینه اقتصادی و معیشتی داریم و تعدادی از هم وطنان مان در این شرایط به سختی گذران زندگی می کنند ولی با این حال مردم پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند، اظهار داشت: امسال در حالی می‌ خواهیم جشن چله انقلاب را بگیریم که دشمنان چشم دیدن انقلاب را نداشته و به فکر براندازی نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه گرامی داشت ایام الله و مناسبت ها علی الخصوص ایام فاطمیه اهمیت بسیار دارد، افزود: هر قدر ارتباط انسان و قرآن کریم قوی تر شود همان اندازه ظرفیت آن انسان افزایش می‌ یابد.

امام جمعه اهر با ذکر اینکه تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، برای دستگاه های دولتی الزامی است، گفت: وقتی مردم از عملکرد انقلاب و نظام اطلاع ندارند، پس انتظار نداشته باشیم از عملکرد دستگاه های دولتی نیز مطلع باشند.

آیت الله حاجی زاده در ادامه با اشاره به اینکه رسانه‌ ها و فضای مجازی ابزاری برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، اضافه کرد: در حالی که دشمنان از این ابزار برای سیاه‌ نمایی علیه نظام اسلامی به‌ کار می‌ گیرند، چرا ما از ظرفیت تبلیغ دستاوردها در فضای مجازی غافل شویم.

وی با بیان اینکه برخی‌ ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عمد پنهان می‌ کنند، ابراز داشت: اجازه ندهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در معرض تبلیغات سوء دشمنان قرار گیرد چرا که دشمن همواره دست از دشمنی با ملت ایران بر‌ نمی دارد.

امام جمعه شهرستان اهر با تاکید بر این که دشمن سعی می کند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را سیاه‌ نمایی کند و بگوید انقلاب دستاوردی نداشته است، گفت: مدیران مسئول در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی را به صورت آماری و از طریق تریبون ها و رسانه برای مردم اطلاع رسانی کنند.

آیت الله جواد حاجی زاده در پایان با اشاره به اینکه نباید با دست خودمان دولت جمهوری اسلامی را تخریب و تضعیف کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنان همانند گرگ به دنبال بهانه برای تخریب نظام اسلامی می گردند.