اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » علمی
کد خبر : 28861
دوشنبه - 15 بهمن 1397 - 14:46
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

سه باب مدرسه خیرساز به مناسبت دهه فجر در اهر افتتاح شد

مدارس خیرساز روستاهای دامن آباد، ملالار و یایجلو به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

سه باب مدرسه خیرساز به مناسبت دهه فجر در اهر افتتاح شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مدارس خیرساز دو کلاسه روستای دامن آباد، دو کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو با صرف اعتبار ۲۹۰ میلیون تومانی با همت خیرین افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر در آیین افتتاح این مدارس با قدردانی از عنایت خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: برادران ابراهیمی و نایب درختان، خیّرین مدرسه ساز که با اقدام خیرخواهانه سه باب مدرسه در روستاهای دامن آباد، ملالار و یایجلو احداث کردند.

قادر رمضان پور افزود: مدرسه ۲ کلاسه روستای دامن آباد با زیربنای ۱۰۴ مترمربع و با صرف هزینه ۱۱۰ میلیون تومانی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در مدرسه روستای دامن آباد ۱۶ دانش آموز متشکل از ۱۰ دانش آموز دختر و ۶ دانش آموز پسر و ۲ معلم مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش اهر گفت: همچنین مدرسه ۲ کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو با همت خیرین شرکت آذر فولاد امین به ترتیب در زیربنای ۱۰۵ و ۷۶ مترمربع مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رمضان پور در پایان خاطرنشان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر در استقرار و جابه جایی مدارس کانکسی و برف روبی راه‌ های روستایی در جهت ممانعت از تعطیلی مدارس همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش دارند و از شبکه بهداشت و درمان نیز به لحاظ اعزام پزشکان به مدارس روستایی قدردانی می‌ کنم.