رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان اهر گفت: ۱۰۰ روستا در شهرستان‌ های اهر و هوراند در محاصره برف و کولاک قرار گرفته اند.

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ،قاسم قمری در گفتگو با خبرنگاران گفت: هم اکنون گروه ‌های راهداری متشکل از ۵ گروه در راه‌ های اصلی و فرعی و ۷ گروه در راه‌ های روستایی مشغول عملیات برف روبی هستند.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌ روزی ماموران راهداری تمامی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی به غیر ۴۰ روستا در هوراند و ۶۰ روستا در اهر باز است، اظهار کرد: ماموران راهداری برای بازگشایی راه‌های مسدود شده تلاش می‌کنند که در صورت فروکش کردن کولاک این مسیرها در اسرع وقت بازگشایی می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای اهر یادآوری کرد: عملیات بازگشایی راه‌های روستایی اهر و هوراند به علت کولاک شدید به‌ کندی پیش می‌ رود.

قمری از تمامی رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ های شهرستان‌ های اهر و هوراند را دارند خواست خودروهای خود را به زنجیرچرخ و دیگر تجهیزات زمستانی مجهز کرده و از سالم بودن خودروها اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: رانندگان در صورت نیاز علاوه بر سامانه ۱۴۱ با شماره تلفن‌ های ۴۴۲۲۸۶۷۰ و ۴۴۲۲۳۷۷۰ از وضعیت راه‌ ها اطلاع حاصل کنند.