​به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی رحمتی در مراسم افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه اردبیل آستارا اظهار داشت: پس از اخذ مجوزهای لازم پاسگاه پلیس راه در محور مشگین شهر – اهر احداث می شود که بی شک احداث این پاسگاه‌ها گام بزرگی در کاهش تصادفات خواهد بود.

وی افزود:سه پاسگاه پیش ساخته پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان ساخته شده که در حال افتتاح و احداث هستند و بدون شک می‌ توانند در کاهش تصادفات در جاده‌های استان و تخلفات مثمرثمر باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: استفاده از دوربین‌های کنترل و ثبت تخلفات نیز به عنوان یک پوئن مثبت در جاده‌ ها و محورهای استان اردبیل نصب شده که در کاهش تخلفات نقش بسزایی داشته و تلاش و اهتمام ما این است که با تامین سلامتی مردم از خطرات تصادفات جاده‌ای و نیز فوتی‌ها جلوگیری کنیم.

علی رحمتی در پایان ارتقای سطح ایمنی سفرهای جاده‌ای، تلاش پلیس برای اقدامات کنترلی و تشدید نظارتها را ضروری بیان کرد و گفت: ما با تجهیزات مدرن در پاسگاه ها به پلیس راه کمک می کنیم تا با ثبت تخلفات، رانندگان خاطی را مجازات کنند که در این زمینه با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.