به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه آمار افراد مسموم شده با مشروبات الکلی تقلبی در اهر به بیش از ۹۲ نفر رسیده است.

منبع آگاه در این خصوص گفت: آمار تا بامداد دیشب ۸۹ نفر بود که با امروز با مراجعه یک نفر دیگر آمار مسموم شدگان با مشروبات الکلی تقلبی در اهر به ۹۲ نفر افزایش یافت.

وی با اعلام این که حدود ۳۲ نفر از مسموم شدگان با مشروبات الکلی تقلبی به بیمارستان سینای تبریز منتقل شده اند، خاطرنشان کرد: تعداد مراجعان به بیمارستان باقرالعلوم اهر نسبت به روزهای ابتدایی هفته کمتر شده و پیش بینی ما این می باشد که از تعداد مسموم شدگان کاسته شده است.

این منبع آگاه اضافه کرد: از مجموع ۹۲ نفر دچار مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی دست ساز در شهرستان اهر، حدود ۶۵ نفر در بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر دیالیز شده اند.

وی با اشاره به وضعیت مسموم شدگان با مشروبات الکلی تقلبی در بیمارستان تبریز، خاطرنشان کرد: ۴ نفر از مسموم شدگان با مشروبات الکلی تقلبی همچنان در کما هستند.

منبع آگاه در پایان یادآور شد: از دست دادن بینایی، عوارض کلیوی و نهایتا مرگ کمترین آسیبی است که مصرف مشروبات الکلی تقلبی و دست ساز به انسان وارد می کند.