به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی از تشکیل کمیته ای ویژه برای عملیاتی شدن شعار سال جدید در اهر خبر داد و گفت: کمیته ای ویژه برای عملیاتی شدن شعار «رونق تولید» با مشارکت دستگاه های دولتی در شهرستان اهر تشکیل می شود که طی آن برنامه هایی در راستای آن به منظور حمایت بیش از پیش از تولید تدوین خواهد شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال «رونق تولید» نام گذاری کرده اند که دولت بر مبنای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، سیاست‌ های خود را بر عملیاتی شدن «رونق تولید» قرار داده است.

فرماندار اهر در ادامه با بیان اینکه توطئه های دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال ادامه داشته و حفظ اتحاد و انسجام در برابر توطئه های دشمن امری ضروری است، خاطرنشان کرد: سال ۹۸ از جهات مختلف برای ما با اهمیت است چرا که امسال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و دشمنان از هم‌ اکنون درصدد آن هستند تا مشکلات را برجسته کرده و ملت ایران را از نظام اسلامی دلسرد کنند.

محمودی اضافه کرد: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته به نیات و توطئه‌ های دشمنان پی برده‌ اند و به خوبی می‌ دانند که دشمن قصد دارد مردم را از نظام اسلامی جدا کرده و زمینه کمرنگ شدن حضور را در پای صندوق‌ های رای فراهم کند ولی دشمنان نمی‌ دانند که ملت ایران در طول چهار دهه گذشته با عشق و علاقه از انقلاب اسلامی دفاع کرده و می‌ کنند.

وی همچنین ضمن محکوم کردن سیاست‌ های نابخردانه رئیس‌ جمهور آمریکا در رابطه با قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌ های تروریستی، گفت: ترامپ بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند سیلی محکمی از ملت ایران خواهد خورد و در تقابل مردم ما نیز نیروهای نظامی و مستشاری آمریکا را جزو تروریست‌ های داعشی قلمداد می‌ کنند.

فرماندار شهرستان اهر در پایان سخنان خود بر لزوم حفظ اتحاد و انسجام در برابر توطئه‌ های دشمنان و مشارکت در صحنه‌ های انقلاب از جمله انتخابات مجلس تاکید کرد.