سرهنگ یونس منفرد در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع عمده مواد مخدر صنعتی شیشه از محور های مواصلاتی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان اهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اهر تصریح کرد: ماموران پس از دستگیری متهم و با انجام بازجویی های فنی پلیسی و بازرسی از خودروی متهم موفق شدند مواد مخدر از نوع شیشه به وزن ۹۹۰ گرم را که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط نمایند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا تعداد ۱ خودرو توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ منفرد در پایان با تاکید بر مبارزه قاطع و همیشگی پلیس با پدیده مواد مخدر خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه اخبار در خصوص فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر موضوع را سریعا از طریق تماس تلفنی و یا پیامکی ۱۱۰ به پلیس جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اطلاع دهند.