همکاری بیش از ۳ هزار نفر در برگزاری انتخابات پیش رو

فرماندار اهر گفت: بیش از ۳ هزار نفر در این شهرستان به عنوان عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی در انتخابات پیش رو همکاری خواهند کرد.

همکاری بیش از ۳ هزار نفر در برگزاری انتخابات پیش رو

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید محمد عابدی صبح امروز در حاشیه بازدید از مراحل ثبت‌ نام کاندیداهای انتخابات میان‌ دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: بیش از ۳ هزار نفر در این شهرستان به عنوان عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌ دوره‌ ای مجلس دهم در سال ۱۳۹۶ همکاری خواهند کرد.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات میان‌ دوره‌ ای مجلس دهم در اهر ۱۴۵ صندوق اخذ رأی شهری و روستایی پیش‌ بینی‌ شده که ۸۳ صندوق سیار و ۶۲ صندوق ثابت خواهد بود.

عابدی همچنین از آمادگی ۱۰۰ درصدی این ستاد در انتخابات سال آینده خبر داد و افزود: تمام تمهیدات و کارها لازم جهت برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور مهیا شده و تاکنون هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر با بیان اینکه حدود ۱۳۳ هزار نفر در شهرستان‌ های اهر و هریس در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس دهم این حوزه انتخابیه واجد شرایط رأی هستند، گفت: از مجموع این تعداد، حدود ۸۳ هزار نفر در شهرستان اهر و ۵۰ هزار نفر نیز در شهرستان هریس واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس دهم هستند.

وی در پایان گفت: ستاد انتخاباتی حوزه اهر و هریس از اولین ساعات صبح امروز (یکشنبه) فعالیت خود را آغاز و تاکنون سه نفر برای انتخابات میان‌ دوره ای مجلس شورای اسلامی در این حوزه ثبت نام کرده‌ اند.