به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد ابراهیمی در گفتگو با بیان اینکه اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و آرمان ها و اهداف والای شهدا، چراغ راه انقلاب است، خبرنگاران، گفت: سالگرد ارتحال امام راحل، فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی به منظور آشنایی نسل جوان و نوجوان با این عارف و فیلسوف برجسته قرن معاصر است.

وی بر لزوم تبیین شاخصه های اخلاقی امام خمینی (ره) و شهدا گران قدر در جامعه تأکید کرد و افزود: سالگرد ارتحال امام راحل، فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی به منظور آشنایی نسل جوان و نوجوان با این عارف و فیلسوف برجسته قرن معاصر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر ادامه داد: خطوط اصلی فکری امام خمینی (ره)، به منزله نقشه راه انقلاب اسلامی است که عمل به آن ها، برای صیانت از نظام و انقلاب ضروری است.

مسئول برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی شهرستان اهر در ادامه به تشریح برنامه‌ های ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداخت و گفت: مراسم ویژه گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با حضور خانواده‌ های معزز شاهد و ایثارگر، هیئت و دسته‌ های عزاداری و اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی شهرستان، روز سه شنبه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ در مسجد شیخ عماد اهر (مصلای نماز جمعه) برگزار خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: تبلیغات محیطی، برگزاری مراسم در مساجد شهری و روستایی و دیدار با خانواده های معزز شاهد و ایثارگر از سایر برنامه های پیش بینی شده جهت گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدا قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در پایان با قدردانی از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از اقشار مختلف مردم شریف و قدرشناس شهرستان اهر دعوت کرد تا با حضور در مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام و تجدیدعهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصه ظهور برسانند.