به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌ های استان، با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی در اردیبهشت سال آینده، گفت: شهرداران مراقب باشند امکانات و نیروهای شهرداری مطلقا به نفع یا ضرر هیچ نامزد و یا گروه و جناحی در انتخابات استفاده نشود.

وی همچنین بر همکاری شهرداران با هیات‌ های اجرایی انتخابات و تلاش در جهت جلب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تاکید کرد.

وی با اشاره به این که در آخرین سال فعالیت شهرداران در دوره چهارم شوارها قرار داریم، افزود: شهرداران تلاش کنند در حد امکانات و مقدورات، مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی حساب‌های شهرداری‌ها، اظهار کرد: حسابرسی به نفع شهرداری‌ها است و شهرداران قبل از پایان دوره مسوولیت باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی همچنین بر لزوم نظارت و بازدید جدی و مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو، آماده‌سازی شهرهای استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی، لای‌روبی مسیل‌ها و سامان‌دهی پل‌ها برای پیشگیری از وقوع سیل در شهرها، توسعه حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی کنترل ترافیک درون‌شهری، سامان‌دهی شرکت‌های حمل بار و مسافر، مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان، تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهرها و استفاده بیشتر از مشارکت مردمی در اداره امور شهری تاکید کرد.