رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی:

بیش از یک هزار کیلومتر راه‌ در آذربایجان شرقی خط کشی شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در راستای ایمن سازی رفت و آمد خودروها در محورهای ارتباطی آذربایجان شرقی، یک هزار و ۶۴ کیلومتر از راه های استان خط کشی شد.

بیش از یک هزار کیلومتر راه‌ در آذربایجان شرقی خط کشی شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، عباسعلی شیری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای ایمن سازی رفت و آمد خودروها در محورهای ارتباطی آذربایجان شرقی، یک هزار و ۶۴ کیلومتر از راه های استان خط کشی شد، گفت: این میزان عملیات در ۳ ماه نخست امسال در محورهای ارتباطی شهرستان های استان از جمله مراغه، بناب، مرند، شبستر، اهر، هریس، میانه، جلفا و سراب انجام شده است.

وی افزود: با اتخاذ تدابیر لازم در صورت تامین به موقع اعتبار مورد نیاز در فصل کاری، ۲ هزار کیلومتر از محورهای ارتباطی استان نیز تا پایان امسال خط کشی می شود.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی همچنین یادآوری کرد: در این مدت بیش از ۷ کیلومتر گاردریل نیز در سطح محورهای استان نصب یا تعمیر شده است.

شیری در پایان گفت: بهار امسال ۲ هزار و ۷۰۰ فقره علائم عمودی راه نیز در محورهای استان آذربایجان شرقی نصب یا بهسازی شده است.